Maanantaina tekee usein mieli kasvisruokaa. No mikäpäs sen maukkaampaa kuin kesäkurpitsa. Siihen sisään kun laittaa muita kasviksia, saa maittavaa ja terveellistä syötävää.
Meidän perhe syö salaattia usein perjantaisin. Välillä tuntuukin, että samat salaatit kiertää lautasella. Syömme kuitenkin salaattia harvoin viikolla, muutoin kuin lisukkeena, joten niihin ei helposti kyllästyi. Salaatin kastikkeena …